Elállás/ Szállítási problémák
Gyakran ismételt kérdések a rendeléssel, elállással kapcsolatban:
Rendeléssel kapcsolatos kérdések:
Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?
Ebben az esetben írj nekünk az info@helloskin.hu email címre vagy hívj minket a 06302691334-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát illetve, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor van lehetőség a módosításra.
Sérült csomag, sérült termék a csomagban:
Bármennyire is körültekintően csomagoljuk be a rendelésed, sajnos néha előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a csomag tartalma. Kérlek jelezd nekünk emailben a problémát és pótóljuk a sérült terméket.
Elállás a rendeléstől:
Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor kérlek emailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A sérülésmentes, bontatlan csomagolású termékeket 14 napon belül vissza tudod küldeni a raktárunkba és az emailben megbeszélt módon megtérítjük az árát. Elállási szándékodat minden esetben emailben jelezd nekünk. Ha esetleg a termék allergiás reakciót, bőrproblémát okozott írj nekünk és visszafizetjük a termék teljes vételárát.
A raktár címe: Helloskin 2051, Biatorbágy Verebély László utca 2. 154-es rámpa
Át nem vett csomag:
Ha a rendelésed nem tudtat átvenni kérlek írj emailt az info@hellsokin.hu email címre és amint a csomagod visszaérkezik a raktárba, újra útnak indítjuk. A csomag újra küldésének a szállítási költéségét utalással tudod majd rendezni.