23.000Ft felett ingyenes belföldi szállítás, akár 24 órán belül! GYORS GLS szállítás EURÓPA teljes területére 

 +36 30 269 1334 | H-P: 9:00-16:00 óráig  

 info@helloskin.hu

 

Elállás/ Szállítási problémák

Gyakran ismételt kérdések a rendeléssel, elállással kapcsolatban:

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések: 

Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?

Ebben az esetben írj nekünk az info@helloskin.hu email címre vagy hívj minket a 06302691334-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát illetve, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor van lehetőség a módosításra. 

 

Sérült csomag, sérült termék a csomagban:

Bármennyire is körültekintően csomagoljuk be a rendelésed, sajnos néha előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a csomag tartalma. Kérlek jelezd nekünk emailben a problémát és pótóljuk a sérült terméket. 

 

Elállás a rendeléstől: 

Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor kérlek emailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A sérülésmentes, bontatlan csomagolású termékeket 14 napon belül vissza tudod küldeni a raktárunkba és az emailben megbeszélt módon megtérítjük az árát. Elállási szándékodat minden esetben emailben jelezd nekünk. Ha esetleg a termék allergiás reakciót, bőrproblémát okozott írj nekünk és visszafizetjük a termék teljes vételárát. 

A raktár címe: Helloskin 2051, Biatorbágy Verebély László utca 2. 154-es rámpa

 

Át nem vett csomag: 

Ha a rendelésed nem tudtat átvenni kérlek írj emailt az info@hellsokin.hu email címre és amint a csomagod visszaérkezik a raktárba, újra útnak indítjuk. A csomag újra küldésének a szállítási költéségét utalással tudod majd rendezni.